Poručivanje i plaćanje

Nije se potrebno registrovati

Da bi ste pristupili poručivanju nije potrebno prethodno se registrovati.

Poručivanje je lako i jednostavno:
Potražite proizvod koji vas zanima. Za to koristite opciju „WEB-SHOP“ ili se služite pretragom na vrhu stranice.
Svi artikli su sortirani po svojim grupama, podgrupama.

CRVENA traka ispod slike artikla na kojoj piše „NIJE NA STANJU“ označava da NEGATIVNO stanje lagera.
U suprotnom stanje lagera željenog artikla je POZITIVNO.

Stanje se ažurira jednom dnevno na kraju radnog vremena.

Ukoliko je dostupan, možete ga odmah staviti u korpu.
Ukoliko nije dostupan, možete pozvati ili poslati mail sa upitom o tačnom vremenu nove nabavke.


Pregled korpe

U svakom momentu sadržaj korpe vam se nalazi sa gornje desne strane.
Dok pretražujete artikle, možete odmah, jednostavno, povećati ili smanjiti količinu određenog proizvoda ili, pak potpuno ga ukloniti iz korpe.
Sve vreme imate informaciju o ukupnoj ceni sadržaja vaše korpe.
Kada ste završili sa ubacivanjem proizvoda, jednostavno kliknite na „Vaša korpa“ u gornjem, desnom, uglu sajta.
Na novoj stranici prikazaće vam se lista sa specifikacijom svih artikala u korpi. I ovde možete uneti poslednje izmene.
Nakon toga, u polja, unesite vaše podatke i pošaljite porudžbinu


Obrada porudžbine

Specifikaciju vaše porudžbine dobijate na vaš mail.
U roku od dan, dva, pozvaće vas naš zaposleni kako bi potvrdio porudžbinu i informisao vas o eventualnim
promenama u dostupnosti željenih artikala. Tom prilikom će vas obavestiti kada možete očekivati i pristizanje paketa.
Paketi se šalju u kratkom roku (do 36 sati), osim ako nije drugačije dogovoreno. Pakovanje robe se ne naplaćuje.


Troškovi dostave

Troškovi dostave nisu uračunati u istaknute cene artikala. Ove troškove posebno obračunava kurirska služba.
Cena pošiljke se određuje na osnovu količine paketa i njihove težine.
Cene usluga transporta možete pogledati OVDE

Obavezno pri prijemu paketa proverite težinu (piše na nalepnici sa podacima primaoca) i uporedite sa iznosom koji je kurir istakao.


Plaćanje

Plaćanje robe je po pristizanju paketa. Dakle, pouzećem. Ukoliko neko želi, može da plati preko računa, ali je to potrebno posebno naglasiti u napomeni prilikom slanja porudžbine.
Račun koji dobijete u paketu obavezno sačuvajte zbog ostvarivanja prava reklamacije.
Ukoliko se radi o pravnom licu, slanje robe se vrši tek po uplaćenom računu.


Preuzimanje pošiljke

Kuriri pošiljke isporučuju svaki dan od 08 do 19h, u zavisnosti od zauzetosti. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket da li slučajno postoje neka oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena u toj meri da je sadržaj polomljen ili nekompletan, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite telefonom na broj 0800/ 303-304.
Ukoliko paket nije oštećen preuzmite pošiljku i platite iznos računa uvećan za troškove dostave.


Nedeljom i praznicima ne vrše isporuku


Vraćanje robe usled pogrešne ili netačne kupovine

Imate rok od 14 dana, od dana prijema, da vratite robu prodavcu, ukoliko iz nekih razloga nije zadovoljila vaša očekivanja.
Mi ćemo robu prihvatiti i izvršiti povraćaj novca, ako u tom periodu niste oštetili ili na bilo koji drugi način, umanjili funkcionalnost uređaja.
Potrebno je da nas o tome obavestite pre vraćanja robe.
Povraćaj robe ide na trošak kupca.


Garancija

Za svaki naš rezervni deo garantujemo saobraznost u trajanju od 6 meseci.
Ukoliko u tom periodu rezervni deo pokaže neku neispravnost, molimo da nas obavestite i vratite nam rezervni deo zajedno sa fiskalnim računom i ambalažom.
Mi ćemo ga testirati i utvrditi zbog čega kvar nastao, a nakon toga vas obavestiti o predlogu i roku rešenja.
Delovi uređaja koji su skloni habanju i potrošnji prilikom upotrebe ne potpadaju pod garanciju (grejači, remenje, remenice, četkice motora…). Na takve delove prihvatamo reklamacije u roku od 14 dana. Garancija se ne priznaje za rezervne delove koji su nestručno ugrađeni ili oštećeni.

Hvala na kupovini, trudićemo se da opravdamo Vaše poverenje.