Ukoliko ste nakon prijema utvrdili da artikal nije odgovarajući deklaraciji i podacima objavljenim na sajtu, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem besplatnog broja telefona 0800 303 304 ili nam pošaljite email na adresu: office@vat.rs. Neophodno je da u tom trenutku imate pored sebe broj računa/otpremnice i da nam saopštite šifru artikla i opis drugog artikla koji bi Vam odgovarao.
Nakon toga, dobijate instrukcije na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene artikla za odgovarajući.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je:

  • kućni uređaj koji je u međuvremenu korišćen;
  • rezervni deo koji je raspakovan ili ugrađen;
  • potrošni materijal (filteri ili kese za usisivače, filteri za vodu, filteri aspiratora…)

Rok zamene

Rok za zamenu artikla je 7 radnih dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca.

Troškovi isporuke

U slučaju zamene artikla, kupac snosi troškove slanja robe u oba pravca, osim ako prvobitno nije došlo do greške prilikom isporuke artikla.

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČI, saglasni ste sa uslovima zamene artikla.